ICO 20090808

Lördag på ICO! Lite lugnare idag på "The Cedars! Jag och Peter har varit i London och spenderat lite! Ätit på SubWay's, ett snabbmatställe som också finns hemma tror jag. Har kollat i en del souveniraffärer och nån skivaffär. Varit på Frälsningsarmén!!!, Regent Hall på Oxford Street och fikat! Gott! Covent Garden fick också ett besök av oss och där var det kommers vill jag lova. Färska hallon och druvor inmundigade jag där. Om vi gått idag?? Jo dä' vill jag lova!
Idag har har det sannerligen blivit en rejäl promenadsträcka! En liten miss var att kamerabatteriet var inte laddat i morse när jag skulle ta den. Jag löste det så här: Kolla bilden i bloggen!
Idag är det den stora dag som vi gått och väntat på länge; Pernilla Andersson och Tony Gabrielsson vigdes i Lerums Kyrka kl. 15.00 idag. Jag hade, av lätt insedda skäl, vissa svårigheter att närvara! Men andra till mig närstående är närvarande och gör det så bra! En liten hälsning som jag skickat till brudparet kan Ni se på om Ni går in på www.youtube.com, sök på: Tal Pernilla och Tony.
Allt gott! / Blessings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0