ICO 20090811

Tisdagskvällen sveper in med sitt bomullsmjuka nattmörker över Sydenham Hill! Idag har det också varit en toppendag med högkvalitet på föreläsningarna! Etik och moral har stått i fokus. Det har varit mycket intressant! Inatt är det 24-7 bön, och jag har första timmen på nästa dag! 24-7 bön betyder att vi har ansvaret dygnet runt en timme i taget för att be för olika saker!
Jag har pysslat med ett bildspel till en samling jag skall ha nästa vecka. Sånt tar alltid tid, och ibland mer än jag tänkt mej. Nu är det i det närmaste klart. Vi hann också med att åka till Café Piaff, (jag har skrivit om det tidigare). Jag fångade också några bilder på oss och några andra grejer. Vad sägs om villan där Tom Cruise lär ha bott! Jag Ni läste rätt: Han bor inte där nu enligt uppgift från osäkra källor! Kollade också in gatunamnet så det finns dokumenterat. Allt finns på bild lite längre upp i bloggen!
Allt gott!/ Blessings! Per-Uno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0