ICO 20090814

Fredag hela veckan, var ett uttryck Radio Göteborg körde för några år sen, tror jag. Det har det väl inte varit tror om man med uttrycket menar att "det är lättsamt". Veckan har varit innehållsrik som tidigare veckor, och idag har det inneburit halvdag i klassrummet och ledigt på eftermiddagen. Den ledigheten utnyttjade jag och 17 delegater till att åka och titta på den bodgård som William Booth hade vision om, och som nu åter är i drift. Sicken anläggning kan jag säga. JAg trodde jag kommit till IKEAS parkeribng när vi åkte in genom entrén! Barnfamiljer som var där och titade på alla mindre djur de har; Som ett miniSkansen eller Slottskogens djurhagar! Fantastiskt att se upplägget. Anläggningen innehåller träningscenter för personer med funktionshinder, snickeriverkstad, café och djurhagar! Anläggningen var beläggen vid östkusten och staden "Kent" skymtade i horisonten. På hemvägen fångade jag också några fina bilder av solnedgången!
I morgon nya upptåg som erbjuder en helledig dag och som skall bjuda på lite personliga överraskningar! Håll utskick på bloggen!
Allt gott!/Blessings! Per-Uno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0