Ääääntligen!!!

Uttrycket är känt i litteraturkretsar, dock betydligt senare på året, i samband med att Svenska Akademien tillkännager årets nobelpristagare i litteratur.
På min blogg kommer Du första hand att kunna följa mina rapporter från min vistelse på ICO i London som startar onsdagen den 15 juli. Det kommer att bli en helt ny upplevelse för mej, och jag kommer att vara där i sju veckor!
Här kommer Du att kunna följa mina upplevelser där, kanske blir det en del bilder också.
ICO är Frälsningsarméns internationella officersinstitut, som jag tillsammans med 24 andra delegater från jordens alla hörn får förmånen att delta i.
På söndagkväll kan Du ta del av nästa inlägg!
Blessings!/Per-Uno


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner mig stolt över att vara först att kommentera denna blogg!!! Lycka till och ha det riktigt bra på din kurs i London Per-Uno!!!

Bozze

2009-07-09 @ 23:07:18
Postat av: Tony G

Äntligen, det ska bli kul att få följa med dig till England, Williams vagga/ Tony

2009-07-10 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0