Förberedelser inför ICO

Det som vi väl känner igen och saker vi kan i tillvaron, gör att vi känner oss trygga och tillvaron känns säker. Min resa till London är allt annat än vanligt förekommande. Jag har rest mycket i jobbet de senaste två åren men då inom Sverige. Nu är det något helt annat på gång och inte minst språket gör att det inte är någon vanlig dagstripp jag skall ge mej ut på. Jag har räknat ut att det är 55 är dagar!!!, jag skall vara borta. Det blir naturligtvis en oförglömlig upplevelse att möta så många nya människor. Indier, amerikaner, kenyaner, australiensare är några nationaliteter jag kommer att få stifta bekantskap med och dela tron med. Jättespännande naturligtvis. I samma stund som jag tänker på det, och gläds, så kommer de högst praktiska tankarna; Var la jag passet i eftermiddag? Har jag nog med mediciner uttagna och har jag förberett allt annat som har med utbildningen att göra? Och vad ajg kommer att sakna min familj!!! Jodå, det mesta ligger ändå  på plats, och det ligger troligen i sakens natur att lite pirr i magtrakten skall det va.
Dagen innan avresa, alltså på tisdagskvällen kan Du ta del av nästa inlägg
/Blessings/ Per-Uno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0