ICO 2009-07-15

Ja då har jag startat resan till London och ICO som jag fick inbjudan till sen sommaren 2006! Det har levat väldigt avlägset, och det är senaste tiden som jag påtagligt känt av att nu är det "på gång" Sitter just nu på Landvetter och blickar ut över startbanan . Febril aktivitet råder utanför fönstret. I gaten  är det lugnt. När jag just gick igenom stråket där alla taxfreebutiker ligger var det redan mycket folk, som också skulle ut i världen, kanske på väg hem, kanske på väg till en skön semestervistelse. Just nu har passagerarna till Rhodos gått ombord. Londonplanet går om 56 minuter. Tidiga morgnar har sin tjusning; lugnt och tyst för närvarande på  ett annars så intensivt Landvetter. För att inte tala om Heathrow, när jag kommer dit.
Nästa gång Du kan läsa nåt nytt här, är troligen ikväll efter en innehållsrik dag och då har jag tagit mitt rum i besittning som blir mitt beonde för knappt två månader. /Blessings Per-Uno/

Kommentarer
Postat av: Hanna, Katarina å Annica

Hej, hej Pua... Tänk att du verkligen har kommit iväg nu. Vi saknar dig redan här på jobbet. Hoppas att flygresa och incheckning gick bra. Vi ser fram emot (mycket:-))fortsatt blogg läsning. Ta hand om dig i storstan.... Hörs snart...

2009-07-15 @ 14:02:34
Postat av: Personalen på Lilla Bommen

Hej Per-Uno! Det har varit roligt att läsa dina rader. Vi ser fram emot att följa bloggen. Vi tycker att det har varit trevligt att ha dig här i huset och önskar dig allt gott under din vistelse på ICO. BLESSINGS from all of us!

2009-07-15 @ 15:13:54
Postat av: Anonym

snyggt inlägg. skriiiv mera nu:P

2009-07-15 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0