Rundtur i London

Idag har jag sannaerligen varit helgjuten turist och vandrat runt på några av Londons turistställen: Big Ben, Buckingham Palace, House of Parlament, S.T James Park. Jag har fogat mej fint och lyssnat till engelsmännen som guidat oss och berättat om respektive sevärdheter! Vaktparaden samlade så otroligt mycket människor så jag kunde tro att det var något kungligt besök i görningen! Som en händelse tog jag några bilder som Ni kan beskåda av min ICO-kamrater, byggnader och även mej själv! Nu har vi just gjort i ordning till morgondagens gudstjänst då general Shaw Clifton och kommendör Helen Clifton gästar oss. Jag idkar för närvarande också persedelvård för det är bäst pressveck och skjortkragar är i ordning inför morgondagen! Allt gott!/Blessings Per-Uno/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0