ICO 20090904

Hej igen!
Nu är det dags att skriva ett inlägg igen denna gång på fredagsmorgonen rätt så tidigt! Det är inte vilken morgon som helt, det är den sista fredagen här på ICO. Och det är avslutningsbankett ikväll!
Det är inte ofta jag har varit på bankett kan jag säga. Två gånger för min del; den förssta var 16 juli när jag anlände itll ICO.
Idag har jag lektioner på förmiddagen och förberedelser inför kvällen blir det på eftermiddagen. Morgondagen skall vi ut på heldagsutflykt, resmålet är känt för oss, men jag håller Er lite på sträckbänken och i morgonkväll får Ni ta del av innehållet i min lördag.
På söndagskväll blir det också en bloggartikel och sen på måndagskvällen kan Ni läsa en sammanfattning av Londonvistelsen!
Så här långt, och det är ju nästan allt, har det varit en kanonvistelse! Det som inte blev som jag hade trott var Londonvädret! De två första veckorna stämde det väldigt väl, men i augusti har det varit över förväntan fint väder och även dessa tre dagar i september. Men sent igår kväll och idag på morgonen känns det faktiskt kyligare än någon gång tidigare. Hösten börjar nog sitt antågande!
Allt gott! /Blessings!
Per-Uno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0