ICO 20090905

Här kommer en "blogg" som är mer av det mer morgonpigga slaget! Fredagskvällen var den "officiella finalen" på dessa 8 veckor här i London! Idag, skall vi ut och åka, Ni kommer väl ihåg från gårdagens morgonblogg att jag var lite hemlighetsfull om resmålet! Jag är lite lurig i det avseendet fortfarande, men kan avslöja att det blir en utflykt "till en skaplig sommarstuga". Nu blir Ni allt fyllda av förundran vart det är vi skall. Håll ut tills ikväll så får Ni svaret i bild och text!.
Jag får lov att korrigera mej lite för bloggen jag skrev i går; jag sa att jag varit på två banketter i mitt, liv, varav den andra var gårdagskvällens fest. Oj vad jag sa fel! Det var "farväl-buffé"! Det är viktigt att gå ut med rätt information. Det var väldigt trevligt. God plockmat och fina tal som hölls av delegatskollegor och även tillresande gäster från Frälsningsarméns högkvarter. Certifikat på vistelsen här och har vi fått! 
Under senare delen av kvällen blev det lite kvällsgemenskap i loungen där, ett av delegaterna nyinköpt sällskapsspel till tv:n (Wii), var till glädje för oss alla!
Allt gott! Blessings! / Per-Uno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0