ICO Avslutningsinlägg 20090908

Hejsan! Här kommer mitt sista inlägg för tiden på ICO i London!
Nu är jag hemma och resan till Sverige och Göteborg gick alldeles utmärkt!
Piloten och hans besättning ahde oljat mskinerna väl, så vi var 20 min. före tidtbell hemma på Landvetter, oxch där stod ett helt plan och väntade på just mej och sa välkommen! Se bilderna strax!
På söndagen hade vi två gudstjänster och middag där emellan! Den avslutande ljuständningen var också en stark upplevelse där vi tände ett värmeljus för var och en av oss och placerade den på en världskarta! Tjugofyra värmeljus lyste starkt ut över hela världen!
Nu har jag en väldigt massa upplevelser att sortera i huvudet och även en del praktiska saker att ta tag i med att sortera anteckningar och böcker och en del smutstvätt och små presenter vi utbytt med varanda.
Tack också för  att Du följt mina bravader på 34 Sydenham Hill i London! Nu återvänder jag till jobb och familj med en fantastisk upplevelse i bagaget som jag kommer att bära med mej hela livet och som också kommer att vara mej till stor nytta och glädje och också, hoppas jag, för andra som jag möter!
Guds rika välsignesle och Många hälsningar
/Per-Uno/

Kommentarer
Postat av: Tomas Flood

Hej Per Uno



Tack för att du har använt bloggen under din ICO tid. Det har varit intressant att få följa vad du har varit med om och vad du har fått uppleva.



Önskar dig allt gott i ditt fortsatta arbete!



Hälsn

Tomas

2009-09-08 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0